مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد

اختصاص تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان در صورت همکاری سازمان حج

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت این امکان وجود دارد که با همکاری سازمان حج و زیارت، هزینه‌های سفر حج را برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق کاهش داد و تسهیلات ویژه‌ای به این امر اختصاص داد. 

کد مطلب: ۸۵۰۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص تسهیلاتی ویژه به سفر حج بازنشستگان در صورت همکاری سازمان حج

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی‌زاده اظهار کرد: حج یکی از ظرفیت‌های مبارک و معنوی برای جامعه ما به خصوص بازنشستگان است و می‌توان با همکاری و مساعدت سازمان حج و زیارت سهم ویژه‌ای را به بازنشستگان اختصاص داد.

وی گفت: این امکان وجود دارد که با همکاری این دو نهاد یعنی صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان حج و زیارت، هزینه‌های سفر حج را برای بازنشستگان تحت پوشش این صندوق کاهش داد و تسهیلات ویژه‌ای به این امر اختصاص داد.

تقی زاده همچنین با تاکید بر اینکه راه و اعتقاد شهدای جنگ تحمیلی باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: قطعا اعتقاد به راه شهدای عزیز می‌تواند گره بسیاری از مشکلات کشور را باز کند. ما مسئولان مدیون خون شهیدان هستیم و باید برای حفظ و حراست از این راه تلاش کنیم.

وی افزود: یکی از وظایف صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران آن، تکریم بازنشستگان است و خوشحالم که امروز این افتخار نصیب من شد تا با شما هم به عنوان بازنشسته فرهیخته صندوق و هم به عنوان پدر دو شهید سرافراز دفاع مقدس دیدار کنم.

تقی‌زاده تصریح کرد: شهیدان و خانواده شهدا از جان و مال و ارزشمندترین داشته‌های خود گذشتند تا به کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار