طولانى ترین و هیجان انگیز ترین جشن رسانه اى غدیرى در شبکه کودک

تهران (پانا) - امسال براى نخستین بار، کودکان ایران زمین، طولانى ترین، رنگین ترین و پر هدیه ترین جشن رسانه اى عید غدیر را با شبکه کودک تجربه کردند.

کد مطلب: ۸۵۰۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
طولانى ترین و هیجان انگیز ترین جشن رسانه اى غدیرى در شبکه کودک

به گزارش روابط عمومی شبکه کودک، سمیه کاظم بیکى، مسئول کانال نهال، در تایید این مطلب، افزود: امسال، شبکه کودک با مشارکت مسجد جامع غدیر در تولید پویانمایی ٥ قسمتى پرده آخر و نیز برگزارى مسابقه پیامکى مرتبط با آن، توانست بالاترین میزان مشارکت و تعامل کودکان در جشن عید غدیر را رقم زند.
وى در ادامه این خبر افزود: تاکنون بیش از ٧٠٠ هزار مشارکت کننده با ارسال پاسخ سوالاتى که از هر قسمت این پویانمایی انتخاب شده است، در این مسابقه، با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.
کاظم بیکى اعلام کرد: میزان استقبال مخاطبین سبب شد تا فرصت پاسخ به سوالات تا یک هفته بعد از عید غدیر تمدید شود و علاقمندان مى توانند با مراجعه به تارنماى نهال، نسبت به دیدن ٥قسمت این پویانمایی و شرکت در مسابقه اقدام کنند.
یکى از مهمترین دلایل استقبال گسترده مخاطبین، اهداء ١١٠ تبلت به برندگان این مسابقه است.

مسئول کانالِ نهال شبکه کودک افزود: از دیگر اقدامات ویژه شبکه نهال در تعامل با مخاطبین خود و افزایش میزان مشارکت و خاطره سازى در این عید بزرگ براى کودکان، راه اندازى پویش دانش آموزى بود. ده قطعه فیلم کوتاه خلاقانه با موضوع غدیر و شعار غدیرى شویم به صورت پر تکرار از شبکه کودک پخش شد و در کنار آن از کودکان درخواست شد تا فعالیت هاى هنرى خود را در قالب عکاسی، نقاشی، خوشنویسی و کاردستى با موضوع عید غدیر به شبکه کودک ارسال کنند تا از میان بهترین آثار به ١١٠ اثر، کارت هدیه ٢٠ هزارتومانى اهداء شود.
کاظم بیکى در پایان اعلام کرد: این پویش نیز با استقبال گسترده مخاطبین همراه شد و مهلت ارسال آثار تا دو هفته بعد از عید غدیر تمدید شد تا کودکان براى نخستین بار طولانى ترین جشن رسانه اى غدیرى را با شبکه کودک تجربه کنند.

بدین ترتیب شبکه نهال با ٢٢٠ هدیه ارزشمند، می تواند رکورد دار خاطره سازترین و هیجان انگیزترین اتفاق رسانه اى صدا و سیما در عید غدیر امسال قلمداد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار