نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد

تایباد (پانا) - نمایشگاه بین‌المللی مشهد میزبان هنرمندان شهرستان های خراسان رضوی در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته و نهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران تحت عنوان هفته فرهنگی خراسان رضوی بود.

کد مطلب: ۸۵۰۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد

در این نمایشگاه که یک‌شنبه، 11 شهریور برپا شد، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تایباد با دعوت از جمعی از هنرمندان شهرستان با برپایی خانه فرهنگ و هنر تایباد یکی از پربازدیدترین غرفه های نمایشگاه را به خود اختصاص دادند.

خانه فرهنگ و هنر تایباد با ارائه‌ی تولیدات صنایع دستی، کارگاه دوتار سازی، نمایشگاه آثار خوشنویسی، کتاب و تالیفات نویسندگان شهرستان، آثار هنرمندان عکاس از جاذبه های گردشگری و اجرای زنده موسیقی محلی پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می باشد.

افتتاحیه این نمایشگاه، عصر یکشنبه یازدهم شهریور ماه در سالن همایش نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور دکتر مونسان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، جمعی از سفرا و سرکنسول های کشورهای خارجی، استاندار و معاون استاندار خراسان رضوی و مدیران استانی برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی در حوزه های گردشگری، هتلداری، صنایع دستی و گردشگری سلامت و همچنین هفته فرهنگی خراسان رضوی تا پانزدهم شهریورماه دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار