رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای: با توزیع نوشت‌افزار و پوشاک ایرانی به استقبال ماه مهر می‌رویم

تهران (پانا) - رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای از توزیع نوشت افزار و پوشاک ایرانی ویژه ایام محرم و بازگشایی مدارس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای: با توزیع نوشت‌افزار و پوشاک ایرانی به استقبال ماه مهر می‌رویم

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیرخسروفخریان، رئیس اتحادیه با اشاره به همزمانی ماه محرم و سوگواری سید و سالار شهیدان و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: این همزمانی پیام جوانمردی و آزادگی را برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

وی درخصوص اقدام‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام محرم حسینی (ع) اظهار کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه با عرضه پوشاک، اقلام و کالاهای مصرفی محرم، آماده خدمت‌رسانی هستند.

فخریان در ادامه بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی و استفاده از کالای داخلی را بازگشایی مدارس و عرضه تولیدات داخلی مورد نیاز دانش‌آموزان با برندهای ایرانی عنوان کرد و افزود: در این راستا گام‌های مثبتی در جهت حمایت از تولید ملی و تسهیل در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، خانواده‌ها و دانش‌آموزان برداشته شده است.

وی در پایان با تاکید بر توزیع لوازم التحریرایرانی در فروشگاهای زنجیره‌ای عضو اتحادیه، افزود: بیشترین محصولات عرضه شده تولیدکنندگان و اعضای این اتحادیه ایرانی و با هدف حمایت از کالاها و تولیدات داخلی با کیفیت و برندسازی با نازلترین قیمت است.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای عضو اتحادیه با در نظر گرفتن جشن‌های محلی، مسابقات و جوایز درصدد فراهم آوردن خاطره‌ی خوش برای دانش‌آموزان ایرانی در ایام بازگشایی مدارس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار