مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آغاز توزیع کتب درسی در زنجان/ ۳۸ هزار دوره کتاب توزیع می‌شود

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۳۸ هزار دوره کتاب در شهرستان زنجان توزیع می‌شود ودانش آموزان در زمان مناسب کتاب‌ها را دریافت کنند.

کد مطلب: ۸۵۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز توزیع کتب درسی در زنجان/ ۳۸ هزار دوره کتاب توزیع می‌شود

مریم رشتچی در گفتگویی به توزیع کتب درسی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: توزیع کتب درسی دانش‌آموزان در زنجان، همزمان با سراسر کشور در استان زنجان هم آغازشده است.

وی اظهار کرد: ۱۹۰ هزار دانش‌آموز با ۱۵ هزار فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان به توزیع کتب درسی در مدارس اشاره کرد و گفت: امسال مشکلی در توزیع کتب درسی دانش آموزان نداشتیم.

رشتچی تأکید کرد: کار تحویل و توزیع کتاب‌بین کتاب‌فروشی‌های سطح شهر زنجان با توجه به موقعیت مکانی، سوابق فروش و دسترسی دانش‌آموزان انجام شده و امسال مقرر شد توزیع مراکز فروش متوازن باشد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۲۱ کتاب‌فروشی کار توزیع کتب درسی دانش آموزان در استان زنجان را بر عهده دارند، گفت: کتاب‌فروشی‌های شهر زنجان، کار توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان را بر عهده‌دارند.

رشتچی ابراز کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال بیش از ۳۸ هزار دوره کتاب در شهرستان زنجان توزیع می‌شود ودانش آموزان در زمان مناسب کتاب‌ها را دریافت کنند.

وی بر رشد کمی و کیفی مدارس تأکید کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم توجه به کیفیت آموزش است و این نهاد پوشش تحصیلی تمام نقاط استان و کاهش محرومیت از تحصیل در دانش آموزان مناطق محروم را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار