رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

۱۰ تن کود شیمیایی اوره دولتی خارج از شبکه رسمی کشف و ضبط شد

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : با تلاش بازرسان جهادکشاورزی و تعزیرات حکومتی ۱۰ تن کود شیمیایی اوره دولتی خارج از شبکه رسمی در شهر قزوین کشف وضبط شد .

کد مطلب: ۸۵۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ تن کود شیمیایی اوره دولتی خارج از شبکه رسمی کشف و ضبط شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مهندس فاطمه خمسه با اعلام این خبر افزود : بر اساس اطلاعات بدست آمده و با هماهنگی نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی ، سازمان صنعت ،معدن و تجارت و پلیس آگاهی و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیش از ۱۰ تن کود شیمیایی اوره با آرم و نشان دولتی که خارج از شبکه رسمی توزیع شده بود توقیف و جمع آوری شد .

وی اظهار داشت : بر اساس اطلاعات بدست آمده برخی افراد سود جو در قزوین اقدام به خرید و فروش کودهای شیمیایی یارانه ای کرده اند که پس از بررسی ؛ پرونده برای متخلفین در اداره کل تعزیرات حکومتی تکمیل شد .

خمسه خاطر نشان کرد : کودهای شیمیایی مورد نیاز کشاورزان توسط عوامل و کارگزاران تعاونی و بخش خصوصی دارای مجوز با قیمت یارانه ای دولت قابل توزیع است .

این مقام مسول یاد آور شد : توزیع کودهای شیمیایی ازته ، فستاته و پتاسه خارج از شبکه توزیع خلاف قانون بوده و در صورت لزوم برابر قانون و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار