استاندار همدان: نظارت بر بازار لوازم‌التحریر با قوت انجام شود

همدان (پانا) - استاندار همدان با توجه به نزدیکی بازگشایی مدارس خواستار تامین لوازم التحریر و مقابله با گران‌فروشی و نظارت براین بازارشد.

کد مطلب: ۸۵۰۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار همدان: نظارت بر بازار لوازم‌التحریر با قوت انجام شود

محمدناصر نیکبخت در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان همدان عنوان کرد: جلسات این کمیسیون هر هفته روزهای شنبه به صورت ثابت و با هدف بررسی وضعیت قیمت‌ها و پیگیری مسائل مرتبط باحوزه بازار برگزار می‌‌شود.

وی بااشاره به اینکه جلسه فوق‌العاده این کمیسیون چهارشنبه هفته گذشته پس از سرکشی از بازار برگزار شد، گفت: حفظ آرامش بازار از اولویت‌های این کمیسیون است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه تامین اقلام مورد نیاز برای مراسم محرم در استان همدان باید در دستور کار قرارگیرد، گفت: با توجه به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس باید لوازم التحریر مورد نیاز بازار تامین و بر بازار لوازم التحریر نظارت شود.

نیکبخت بابیان اینکه بازاریان همدان به انصاف مشهور هستند اما نظارت بر بازار باید جدی باشد تا کسی نتواند از شرایط سواستفاده کند، گفت: جلسات این کمیسیون هرهفته به صورت ثابت در روز شنبه تشکیل خواهدشد.

استاندار همدان همچنین به حضور در سطح شهر و بازدید از مراکز توزیع، فروشگاه ها اشاره کرد و خواستار نظارت مستقیم بر بازار شد.

وی گفت: با توجه به بازدید از فروشگاه های بزرگ استان همدان باید فروش گوشت به صورت بشقابی در فروشگاه ها با توجه به افزایش یافتن قیمت، ممنوع و از این اقدام جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار