رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: ایجاد ۹۵ هزار شغل برای ایثارگران در دولت تدبیر و امید

زاهدان (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ایجاد ۹۵ هزار شغل برای ایثارگران در طول پنج سال گذشته گفت: این مشاغل با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون استخدامی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی ایجاد شده است.

کد مطلب: ۸۵۰۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: ایجاد ۹۵ هزار شغل برای ایثارگران در دولت تدبیر و امید

حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی در دیدار با آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، با اشاره به ساماندهی شدن ۹۸ درصد از گلزارهای شهدای این استان گفت: دو درصد گلزارهای باقی‌مانده این استان نیز تا پایان سال ساماندهی می‌شوند .

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مردم و ایثارگران سیستان و بلوچستان افرادی بسیار متدین و نجیب هستند، افزود: در مواجهه با ایثارگران عزیز این استان متوجه شدم که وظیفه بسیار سنگینی در خدمات‌رسانی به این عزیزان داریم، زیرا این عزیزان با وجود قرار داشتن در استانی محروم، دارای روحیه فداکاری و صبر بسیار زیادی هستند و ان‌شاءالله شرایط ویژه‌ای برای رسیدگی به این عزیزان در نظر گرفته خواهد شد و این مساله را تکلیف مهمی برای خود می‌دانیم .

معاون رییس جمهور افزود: با افزایش میانگین سنی ایثارگران به‌خصوص والدین معظم شهدا، نیازهای درمانی این عزیزان افزایش پیدا کرده است که در همین راستا تیم تخصصی پزشکان بنیاد برای درمان ایثارگران به این استان اعزام خواهند شد تا وضعیت سلامتی ایثارگران عزیز این منطقه را بررسی کنند و در صورت نیاز برخی از این عزیزان برای ادامه درمان به تهران منتقل می‌شوند .

شهیدی با اشاره به ایجاد ۹۵ هزار شغل برای ایثارگران در طول پنج سال گذشته گفت: این مشاغل با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون استخدامی و ارائه تسهیلات اشتغالزایی ایجاد شده است، اما در حال حاضر همچنان ۶۳ هزار ایثارگر جویای شغل هستند که پیگیری ایجاد شغل برای این عزیزان از اولویت‌های اصلی بنیاد است .

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان نیز در این دیدار با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان حق بزرگی بر گردن انقلاب اسلامی و نظام دارد بیان کرد: کوچک‌ترین شهید دفاع مقدس از اهالی شهرستان نیکشهر این استان است که در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است.

وی افزود: همچنین سیستان و بلوچستان تنها استانی است که دارای شهید مدافع حرم اهل سنت است و مردم این منطقه اعم از شیعه و اهل سنت برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فداکاری زیادی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار