دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت با 30 فقره سرقت در نیشابور

نیشابور (پانا )- جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 2 سارق حرفه ای موتورسیکلت و اعتراف به 30 فقره سرقت در سطح شهر نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان حرفه ای موتورسیکلت با 30 فقره سرقت در نیشابور

"ابراهیم قربان زاده" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده خیابان امام خمینی (ره) شهر نیشابور موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کاراگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی و بررسی زمان و مکان وقوع سرقت ها به 2 سارق سابقه دار مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آنها را در 2 عملیات ضربتی دستگیر کردند .
این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه 2 متهم جوان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 30 فقره سرقت موتورسیکلت از پارک های سطح شهر نیشابور اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قاونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در پایان به شهروندان توصیه کرد از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل حتی برای لحظه ای کوتاه خودداری و با رعایت توصیه های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، از وقوع چنین سرقت هایی پیشگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار