کشف بیش از 11 کیلوگرم موادافیونی در نیشابور

نیشابور (پانا) - فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر و کشف 11 کیلو و 820 گرم مواد افیونی در این شهرستان خبر داد .

کد مطلب: ۸۵۰۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف بیش از 11 کیلوگرم موادافیونی در نیشابور

"حسین دهقان پور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی سودجو با خودرو سمند در امر تهیه و توزیع موادمخدر در بخش زبرخان نیشابور موضوع دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 15 شهر خرو و پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .
وی افزود: ماموران کلانتری 15 شهر خرو با همراهی پلیس مبارزه با موادمخدر پس از تحقیقات میدانی خودرو سمند این فرد را در محورهای مواصلاتی زبرخان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و استفاده از علایم هشدار دهنده این خودرو را متوقف کردند .
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو مقدار 9 کیلو و820 گرم تریاک و مقدار 2 کیلوگرم هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی نیشابور در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ نقطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس برابر قانون با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان موادمخدر می باشد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار