کهکشان تراکتورسازی با حاج صفی تکمیل‌ شد

(پانا) – تراکتورسازی با احسان حاج صفی در حالی قرارداد بسته است که رقمی نجومی در این انتقال تنها به حساب باشگاه المپیاکوس رفته است.

کد مطلب: ۸۵۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کهکشان تراکتورسازی با حاج صفی تکمیل‌ شد

تراکتورسازی تبریز که سرانجام در فصل جدید به بخش خصوصی واگذار شد با قرار گرفتن محمدرضا زنوزی در راس این تیم به عنوان مالک، فعالیت گسترده‌ای را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرد و همچنان در حال تقویت است.

در حالی که تراکتورسازان با خریدهای بزرگی مانند مسعود شجاعی و اشکان دژاگه سر و صدای زیادی در بازار نقل و انتقالات به پا کرده‌اند تلاش‌های این تیم دقایقی قبل منجر به عقد قرارداد با احسان حاج صفی کاپیتان سوم تیم ملی ایران و مدافع چپ فصل گذشته المپیاکوس شد.

پیش از این سپاهان هم خواهان جذب حاج صفی شده بود اما با درخواست واریز مبلغ 500 هزار یورو از سوی باشگاه یونانی مواجه شد تا از این خرید عقب‌نشینی کند تا سرانجام کاپیتان سابق سپاهان یکبار دیگر پیراهن تراکتورسازی را بر تن کند. این انتقال در حالی صورت گرفته است که گفته می‌شود باشگاه المپیاکوس صد هزار یورو به تراکتورسازی برای صدور رضایت‌نامه حاج‌صفی تخفیف داده است و بنابر این تخفیف تراکتورسازی مبلغی نزدیک به 5 میلیارد و 400 میلیون تومان به المپیاکوس داده‌اند. البته این رقم تنها به المپیاکوس تعلق گرفته است و مشخص نیست احسان حاج صفی با چه مبلغی رضایت داده تا فوتبال اروپا را رها کند و به فوتبال ایران برگردد.

تراکتورسازی به غیر از خارجی‌هایی که جذب کرده تا امروز با ستاره‌هایی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی قرارداد بسته و در تلاش است تا با رامین رضائیان هم قرارداد ببنند. با این روند به نظر می‌رسد این تیم تبریزی در حال جابجایی رکوردی باورنکردنی در فوتبال ایران است که می‌تواند در آینده مشکلات بزرگی را برای سایر باشگاه‌های کم‌توان‌تر ایجاد کند و شاید در این میان فدراسیون فوتبال وادار به طراحی قواعدی جدی برای فیرپلی مالی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار