رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران

ریالی از درآمدهای معاونت حمل و نقل به خزانه شهرداری واریز نشده است

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت بر اساس مصوبه بودجه سال 97 درآمدهای واحدهای تابعه شهرداری تهران باید به خزانه واریز شود اما معاونت حمل و نمقل و ترافیک این کار را انجام نداده است.

کد مطلب: ۸۵۰۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ریالی از درآمدهای معاونت حمل و نقل به خزانه شهرداری واریز نشده است

محمد علیخانی در هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: بر اساس تبصره یک و دو ماده واحده بودجه سال 97 شهرداری تهران تمامی واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه و موسسات وابسته شهرداری تهران موظفند کلیه منابع درآمدی خود را به‌طور مستقیم و در چارچوب قوانین و مقررات به‌ویژه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های جامع و تفصیلی وصل و صرفا به حساب درآمدی خزانه شهرداری تهران که به پیشنهاد شهرداری و تایید شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شده و یا می‌شود واریز کنند.

وی افزود: اما بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است متاسفانه در حوزه معاونت حمل‌ونقل تاکنون یک ریال از درآمدها به خزانه واریز نشده است. لذا به شهردار محترم تهران تذکر داده می‌شود دستور لازم را برای اجرای مصوبه و جلوگیری از رفتارهای غیر قانونی صادر کنند.

علیخانی همچنین در تذکر دیگری درباره گزارش عملکرد شورا و شهرداری تهران گفت: با توجه به تهیه گزارش عملکرد شورا و یادداشت روسای کمیسیون‌ها در ابتدای گزارش مربوط به هر کمیسیون اینجانب نیز یادداشتی با رویکرد وظایف نظارتی اعضا و کمیسیون‌های شورا ارائه کردم که متاسفانه شنیدم سانسور شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ادعای شفافیت و شعار دانستن حق مردم است انتظار می‌رود که حداقل در شورای اصلاح‌طلبان شاهد سانسور و حذف نباشیم. بنابراین با توجه به اینکه یادداشت تهیه شده مورد تایید اعضا کمیسیون عمران و حمل و نقل است، خواهشنمد است دستور فرمایید مراتب اصلاح و چیزی حذف نشود.

علیخانی افزود: در شورای شهر هیچ شخصی عضوتر یا نماینده‌تر از بقیه نیست و باید بدانیم همه اعضا در یک جایگاه هستند و کسی نماینده‌تر از فرد دیگری نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار