توقیف کامیون حامل محموله قاچاق میلیاردی در شازند

اراک(پانا)- جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 459 کارتن انواع کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 886 میلیون ریال در شازند خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
توقیف کامیون حامل محموله قاچاق میلیاردی در شازند

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند افزود: به منظور پیشگیری از ورود کالای قاچاق در استان به صورت مستمر محورهای مواصلاتی خودروهای حمل کننده کالاهای مختلف به نقاط مختلف کشور از سوی تیم های عملیاتی پلیس، مورد پایش و کنترل قرار می گیرند.

وی ادامه داد: مأموران در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند مطلع و بلافاصله برنامه ریزی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو مذکور را آغاز کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: سرانجام خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن، 459 کارتن انواع کالای قاچاق از قبیل مسواک، ریش تراش، ظروف و اشیاء پلاستیکی، برس برقی و ... فاقد مدارک گمرکی به ارزش 3 میلیارد و 886 میلیون ریال کشف شد.

سپهوند با اشاره به حمل محموله توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد تهران بیان کرد: در این عملیات راننده دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار