معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان:

کیفیت آموزشی، رمز ماندگاری آموزش و پرورش در عصر توسعه پژوهش است

زاهدان(پانا)- معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان گفت: رمز ماندگاری آموزش و پرورش در عصر توسعه پژوهش "توجه به کیفیت آموزشی" است.

کد مطلب: ۸۵۰۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت آموزشی، رمز ماندگاری آموزش و پرورش در عصر توسعه پژوهش است

سعیدی مهر در جمع فرهنگیان و سفیران آموزشی مناطق یک تهران و نصرت آباد اظهار کرد: حضور شما مدیران، دبیران و دانش آموزان مدارس متناظر طرح پویش و همدلی در این استان زمینه ساز پیشرفت در ابعاد علمی، فرهنگی، پژوهشی و عمرانی می شود که خود بستری مناسب برای تغییر نگاه و نگرش نسبت به امر تعلیم و تربیت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدارس به عنوان دومین خاستگاه آموزش پذیری و اجتماعی شدن برای آینده سازان ایران اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار هستند، افزود : همدلی و همراهی هموطنان عزیزمان با یکدیگر در اقصی نقاط کشور با توجه به قومیت ها و گویش های متفاوت، ستودنی و قابل تقدیر است.

معاون پژوهش و برنامه ریزی استان هدف نظام تعلیم و تربیت و طرح پویش و همدلی را پیوند فرهنگی بین اقوام مختلف ایران دانست و از دانش آموزان بعنوان فرزندان این آب و خاک و گنجینه های آینده کشورمان یاد نمود و خاطرنشان کرد: دانش آموزان بهترین سربازان و جان نثاران این مملکت هستند و بی تردید چهره ی زیبای ایران اسلامی را ترسیم خواهند نمود.

عبدالحمید شه بخش رئیس اداره آموزش و پرورش نصرت آباد، یکی از نهادهای موثر در تربیت نیروی انسانی و افراد فرهیخته جهت رشد و تعالی جامعه را آموزش و پرورش برشمرد و تصریح نمود: باید به دانش آموزان در خصوص آینده و انتخاب هایشان آگاهی داد و تصویر آینده را برایشان ترسیم کرد تا در مسیر درست قدم بردارند.

وی پشتکار، اعتماد بنفس و قدرت ریسک پذیری را از جمله موارد پیشرفت طرح پویش و همدلی دانست و گفت: تحولی در آموزش و پرورش رقم نخواهد خورد مگر اینکه با همدلی و همراهی صورت پذیرد.

مدیر دبیرستان علامه حلی 3 علت شرکت در طرح پویش و همدلی و حضور در مدارس نصرت آباد را یادگیری عنوان نمود و اظهار داشت :نگاه ما نگاه یاگیرنده است و هدف از این اردوی جهادی را یادگیری ،خودشناسی ، درس امید به زندگی،محبت ، همدلی و مهمان نوازی دانست.

دهرویه تصریح نمود : نگاه ما کوتاه مدت و مقطعی نیست بلکه برای سربلندی فرزندان این مرز و بوم و آبادانی ایران پهناور برنامه میان مدت سه ساله در جهت پیشرفت و ارتقاء سطح علمی مناطق را داریم که خروجی این طرح در زمینه های علمی ، آموزشی ، پرورشی و پژوهشی حائز اهمیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار