معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار:

۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود

ارومیه (پانا)- معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار گفت:در راستای تامین اقلام پرمصرف مردم ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۰۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف می‌شود

حسینی معاون امور هماهنگی اقتصادی و منابع انسانی استاندار در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی با اشاره به تامین مناسب اقلام پرمصرف به ویژه بازار پروتئین گفت: در راستای حل نیاز مردم قرار شد روزانه ۱۰ تن گوشت وارد بازار مصرف شود تا تعادل بازار حفظ و افزایش قیمت جلوگیری شود.

کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به ذخایر خوب گوشت قرمز و مرغ در انبار‌های این سازمان گفت: جهت ارتقای این ذخیره ۵۰ تن گوشت قرمز و مرغ به این ذخایر اضافه خواهد شد.

اسکندری رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اهمیت توزیع مناسب این اقلام بعد از تامین آن گفت: ۵۰ اکیپ بازرسیدر ۱۰۷ مرکز خرید از جمله تعاونی‌های مصرف کارمندان کارگران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای آماده نظارت بر توزیع مناسب این اقلام به دستمصرف کنندگان است.

توزیع و نظارت مداوم، حمایت یارانه‌ای از تولید کنندگان، حذف واسطه ها. رعایت اصول بهداشتی،حل مشکلات حمل و نقل و ثبت موجودی اقلام انبار‌ها در سامانه ثبت انبار‌های سازمان صنعت معدن و تجارت در تامین و توزیع این اقلام پرمصرف از سایر مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار