چهارمحال و بختیاری

اعزام دانش آموزان دختر و پسر استان چهارمحال و بختیاری به اردوی بنیاد علوی

مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری از اعزام دانش آموزان دختر و پسر استان چهارمحال و بختیاری به اردوی بنیاد علوی خبر داد :

کد مطلب: ۸۵۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش آموزان دختر و پسر استان چهارمحال و بختیاری به اردوی بنیاد علوی

شهرکرد (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ 97/4/9 تا کنون حدود 350 نفر از دانش آموزان نقاط غیر برخوردار استان به اردوهای علوی اعزام شدند که آخرین اعزام دانش آموزان در این هفته انجام شد.

حبیب الله رضایی گفت : بر اساس تفاهم نامه فی مابین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد علوی مبنی بر اعزام دانش آموزان نقاط غیر برخوردار به اردوگاه امام خمینی ( ره) لواسان حدود 350 دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه اول با هدف پرکردن اوقات فراغت و شرکت در بر نامه های فرهنگی ، آموزشی و پرورشی به این اردوها اعزام شدند .

ایشان ادامه داد : این بنیاد آماده ارائه ی خدمات اردوئی در مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) واقع در لواسان ، به دانش آموزان سراسر کشور بر مبنای سهمیه ی تعیین شده می باشد .

رضایی افزود : اولین گروه دانش آموزان پسر روز شنبه نهم تیرماه سال جاری به این اردو اعزام شدند و آخرین گروه پنجشنبه پانزدهم شهریور به استان باز خواهند گشت .

وی ادامه داد : ماموریت اجرایی این اردو از ابتدا تا انتها بر اساس تجربه سالهای متمادی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان به سازمان دانش آموزی استان واگذار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار