نمایش طنز « بیف استراگانف » روی صحنه تاتر نیشابور

نیشابور (پانا) - نمایش طنز « بیف استراگانف » به نویسندگی و کارگردانی هنرمندان نیشابوری درتالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۸۵۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش طنز « بیف استراگانف » روی صحنه تاتر نیشابور

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایندکه درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد و نمایش طنز « بیف استراگانف » نیز کاری شاد ومفرح است که هنرمندان تاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه تاتر آورده اند.

حمید رضا آتشی گفت: در نمایش طنز« بیف استراگانف » به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی " علی جهان تیغ " هنرمندان نام آشنای تأتر نیشابور: فرشیداشتری، امیرحسین منتظری،اسماعیل لطفی،جوادفروغی، پرنیان ذوالجناحی ، زهرا حصاری ، فاطمه سالاری ،معصومه معصومی نیا، معصومه قاسمی و سبا ملازمی به ایفای نقش پرداخته و بااین کار همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطر نشان کرد: این نمایش دارای طنزاجتماعی است که یک خانواده که تازه ازدواج کرده اند به دلیل کمبود امکانات در روستابه شهرمهاجرت کرده ودر شهر با مشکلاتی برخورد می کنند که طنز گونه است .

آتشی در خصوص کارگردان این نمایش یادآورشد: علی جهان تیغ تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون کار نمایشی ازجمله : رضا موتوری ، مجنون آباد ، طلعت ،محرم هنوز زنده است ، آرزو های راه راه ، اعترافاتی درباره زنان ، اعترافات مرد مرده ، شوخی، آناناس ، رام کردن مرد سرکش و... را توسط گروه هنری مهر هامون به روی صحنه برده است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش طنز« بیف استراگانف » از 10 الی 19 شهریور97 هر روز از ساعت18 الی 20 عصر ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار