در حاشیه برگزاری پانزدهمین کنفرانس انجمن رمز ایران برگزار شد:

نشست رئیس دانشگاه شهید رجایی با رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

تهران (پانا) - همزمان با برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران، نشست صمیمانه‌ای با حضور حمیدرضا عظمتی، رئیس دانشگاه شهید رجایی و محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست رئیس دانشگاه شهید رجایی با رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید رجایی، در ابتدای این نشست رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و غدیر به محمدرضا عارف و هیات همراه ایشان، به طور مختصر به ارائه گزارشی از وضعیت کنونی و فعالیت‌های مختلف دانشگاه شهید رجایی پرداختند.

او با ذکر مصادیق فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و زیربنایی، افتخارات به دست آمده توسط پژوهشگران و محققان دانشگاه را در سال‌های اخیر کم‌سابقه دانست و از چاپ مقالات اساتید دانشگاه در نشریات طراز اول جهان از جمله نشریه نیچر خبر داد.

عظمتی ادامه داد: «در سال‌های اخیر استفاده از نیروهای متخصص و جوان در کنار مدیران باتجربه در سطوح مختلف مدیریتی باعث ایجاد شادابی و افزایش قابل ملاحظه کارآیی و بهره‌وری شده است که می‌توان به نمونه‌هایی از این دست اشاره کرد؛ مدیرانی که علاوه بر جوانی دارای مراتب بالایی از مرتبه‌های علمی و مدیریتی هستند.»

در بخش دیگری از سخنان او به موضوع استفاده بیش از پیش از خانم‌ها در مسئولیت‌های مدیریتی اشاره کرد و با مقایسه وضعیت کنونی با سال‌های گذشته، استفاده از اعضای هیات علمی و پرسنل خانم را در ایجاد موفقیت‌های دانشگاه در سال‌های اخیر مهم ارزیابی کرد.

رئیس دانشگاه شهید رجایی با ارائه گزارش مختصری از وضعیت پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و وظیفه خطیر دانشگاه شهید رجایی در تربیت نیروی متخصص و متعهد مورد نیاز آموزش و پرورش به‌ویژه در حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای، این ماموریت دانشگاه را یکی از برتری‌های دانشگاه دانست و با انتقاد از روش سطح بندی دانشگاه‌ها، برای اصلاح این امر اظهار امیدواری کرد و حمایت بیش از پیش همه مسئولان را خواستار شد.

همچنین در این نشست صمیمی، محمدرضا عارف رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از پذیرش و برگزاری بسیار باشکوه پانزدهمین کنفرانس انجمن رمز ایران ابراز تشکر کرد و فعالیت دانشگاه شهید رجایی را در حوزه برگزاری این کنفرانس و نیز کنفرانس شبکه‌های هوشمند انرژی که در سال گذشته در دانشگاه شهید رجائی برگزار شد، بسیار عالی ارزیابی کرد.

عارف با تایید موارد بیان شده درباره ضرورت توجه ویژه به دانشگاه شهید رجایی، از اصلاح امور در راستای اصلاح پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی ابراز امیدواری کرد و آن را برای حیات دانشگاه و نیز به روز ماندن اعضای هیات علمی بسیار حائز اهمیت دانست.

همچنین او ابراز امیدواری کرد با دعوت از رئیس دانشگاه شهید رجایی در کمیسیون آموزش مجلس و اتخاذ راهکارهای مناسب این دغدغه‌ها به خوبی برطرف و راه برای پیشرفت‌های بیشتر دانشگاه شهید رجایی هموارتر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار