آغاز به کار نمایشگاه پائیزه در زاهدان

زاهدان (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین کالا و تنظیم بازار در ایام بازگشایی مدارس و در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در زاهدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار نمایشگاه پائیزه در زاهدان

نادر میرشکار اظهار کرد: نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام با قیمت گذاری حداقل 10 الی 15 درصد پایین تر از قیمت بازار ، از جمله کیف و کفش ،پوشاک ، لوازم التحریر و .. به شهروندان زاهدانی خدمات رسانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و جهت تنظیم بازار برنامه ریزی برای ایجاد غرفه جهت کالاهای اساسی از جمله برنج و ... در این نمایشگاه صورت پذیرفته است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون متولی برگزاری نمایشگاه، اتاق اصناف خواهد بود آن هم به دلیل اینکه نبض بازار را در اختیار دارد و می بایست اتاق اصناف از ورود افراد فاقد پروانه کسب در نمایشگاه جهت اخذ غرفه جلوگیری نماید.

میرشکار در ادامه بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود و در صورتی که غرفه ای نیز اقدام به عرضه کالای قاچاق نماید ضمن تعطیلی غرفه برخورد جدی با آن صورت خواهد پذیرفت .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در حال حاضر از طرف مسئولین تعدادی از شهرستانهای استان در خواست بر پایی نماشگاه پائیزه وجود دارد که مراتب در حال بررسی می باشد که پس از تایید برگزاری ، نمایشگاه در آن شهرستانها برگزار می گردد.

شایان ذکر است: این نمایشگاه از 14 لغایت 21 شهریورماه و از ساعت 10 صبح لغایت ساعت 22 در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در زاهدان، خیابان دانشگاه برپا خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار