چهاربند خبر داد: افزایش ۵ هزارنفری مربیان پرورشی در سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش گفت که جایی برای تعدیل مربیان پرورشی وجود ندارد و از افزایش ۵ هزارنفری مربیان پرورشی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
چهاربند خبر داد: افزایش ۵ هزارنفری مربیان پرورشی در سال تحصیلی جدید

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، عصرامروز اسفندیار چهاربند در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان‌های سراسر کشور در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید باهنر تهران با تبریک هفته دولت و میلاد حضرت امام موسی کاظم علیه السلام گفت: انتظارات معلمان مدیران اولیا و دانش‌آموزان هرکدام باهم متفاوت است با توجه به همه موارد زیرساخت‌های لازمه برای آغاز مهرماه را فراهم کردیم.

او افزود: در بحث جذب نیروهای جدیدالاستخدام بر اساس بومی پذیری، تامین و توزیع شده‌اند.

چهاربند گفت: در برخی پست‌ها و رشته های جذب داوطلب کافی وجود ندارد لذا باید برای الگوی توسعه آموزشی چاره‌ای اندیشیده شود .

او ادامه داد: در بحث مدیریت بوم گزینی ادارات کل باید به گونه‌ای عمل کنند که امکان بیشترین جذب افراد مستعد و علاقه‌مند فراهم شود و علاوه بر آن عدالت آموزشی نیز با به کار گیری نیروهای بومی بیش از گذشته تحقق و توسعه یابد.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی ادامه داد: امسال بوم‌ها را تعریف می‌کنیم و اگر جواب ندهد مسیر بعدی را انتخاب می‌کنیم البته در قسمت خانم ها مشکلی نیست اما در بخش آقایان آمار داوطلبانی که شرایط را دارا بودند کمتر از میزان موردنیاز بود.

او افزود: اولویت اصلی آموزش و پرورش این است که هیچ کلاسی در مهر بدون معلم نماند، بنابراین در همین خصوص ودر راستای تحقق تفویض اختیار ، مسئولیت تشخیص و به کار گیری نیرو های جدیدالاستخدام با استان‌هاست و ستاد تنها سقف نیرو ها را مشخص می‌کند.

چهاربند از افزایش ۵هزارنفری نیروهای حوزه پرورشی نسبت به سال قبل خبر داد و ادامه داد: هیچ جایی برای تعدیل مربی پرورشی وجود ندارد و قابل قبول نیست واین موضوع از طریق معاونت پرورشی وزارت خانه کنترل می‌شود.لذا با توجه به سیاست‌های جدید آموزش وپرورش اگر در جایی نیروی آموزشی مازاد وجود داشته می‌تواند در قسمت پرورشی فعالیت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار