عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی مجلس: شخصا با استیضاح وزیر آموزش وپرورش مخالفم

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی درباره تصمیم فراکسیون متبوعش در رابطه با استیضاح وزیر آموزش وپرورش توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیات رئیسه فراکسیون ولایی مجلس:  شخصا با استیضاح وزیر آموزش وپرورش مخالفم

سیدصادق طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگو با خانه ملت درباره تصمیم فراکسیون ولایی در رابطه با استیضاح وزیر آموزش وپرورش، گفت: هنوز تصمیمی فراکسیونی برای رای به استیضاح یا مخالفت با آن در فراکسیون ولایی گرفته نشده است هرچند در صورت رسیدن به نظری مشترک نیز یک سری از اعضاء خود را ملتزم به این مسئله نکرده و به صورت مستقل رای می‌دهند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که آموزش و پرورش وزارتخانه‌ای سیاسی نیست فراکسیون ولایی جبهه‌گیری خاصی نسبت به آن ندارد و احتمالا به اجماعی فراکسیونی درخصوص استیضاح آقای بطحایی نرسد و افراد به طور مستقل رأی دهند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شخصا با این استیضاح به دلایل مختلف مخالف است، اضافه کرد: فراکسیون ولایی در مورد استیضاح وزیر کار و اقتصاد با شخص وزرا جلسه‌ای تشکیل نداند اما اعضا با یکدیگر نشست داشته و موضوعاتی را مطرح کردند؛ لذا در مورد آقای بطحایی نیز بعید است در این مدت کوتاه ماده تا زمان جلسه استیضاح، بتوان جلسه‌ای با وی گذاشت اما به‌یقین اعضای فراکسیون خود در این خصوص نشست خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار