بازدید مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای مصاحبه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان در شهرستانهای استان تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش

احمد طاهر سلطانی مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه از روند اجرای مصاحبه داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان شهرستانهای تهران بازدید کرد .

احمد طاهر سلطانی مدیر کل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با مصاحبه گران با تاکید بر رعایت قانون و حقوق شهروندی شهروندان ، اظهار داشت: باید تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا شاهد کمترین استرس و اضطراب خانواده ها و داوطلبان باشیم .

وی، با اشاره به اینکهدر سال تحصیلی 97 تعداد 1 هزار و 433 داوطلب از سوی سازمان سنجش به هسته گزینش شهرستانهای استان تهران جهت بررسی صلاحیتهای تخصصی و عمومی به منظور تحصیل در دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده است ، تصریح کرد: مراحل مصاحبه تخصصی ،معاینه پزشکی و مصاحبه عمومی این پذیرفته شده گان در دو پردیس مفتح و زینبیه شهرستانهای تهران از تاریخ 27 مردادماه آغاز و تا دهم شهریورماه ادامه دارد.

گفتنی است ،مدیرکل هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش در این بازدید تخصصی و 6 ساعته ،از دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مفتح شهرری وپردیس زینبیه شهرستان پیشوا بازدید و با داوطلبان به گفتگو نشستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار