مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد:

کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب۷ رتبه برتر دانش آموزی و ۳ رتبه برتر بخش فرهنگیان توسط تیم اعزامی خوزستان به هفتمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۰ رتبه برتر کشوری جشنواره نوجوان سالم توسط دانش آموزان و فرهنگیان خوزستانی

محمد تقی زاده با بیان اینکه هفتمین دوره جشنواره کشوری نوجوان سالم در دو بخش دانش آموزی و فرهنگیان برگزیدگان خود را شناخت، اظهار کرد: این جشنواره هر ساله با اهدافی از جمله گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، شناسایی قابلیت ها و ظرفیت های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت از خود در برابر آسیب های اجتماعی، معرفی دستاوردها و ابتکارات پیشگیری، مراقبت در مدارس استان و شناسایی الگوهای موفق در سراسر کشور برگزار می شود.

وی با اظهار اینکه این جشنواره در بخش دانش آموزی در قالب ۷ رشته برگزار شد، تصریح کرد: سید محمدسینا آل محمد از ناحیه ۴ اهواز در رشته پویا نمایی و اسما خدمتگزار از ناحیه ۲اهواز در رشته ایده پردازی موفق به کسب رتبه اول شدند. همچنین محمد کوچک در رشته ایده و علی مینایی در رشته عکاسی از ناحیه ۳ اهواز به ترتیب موفق کسب رتبه دوم و سوم شدند.

تقی زاده در ادامه با برشمردن سایر دانش آموزان برتر این دوره از جشنواره، خاطرنشان کرد: علی صیفوری از ناحیه ۲ اهواز در رشته پوستر ، محمد مهدی ایکدر از ناحیه ۴ اهواز در رشته طراحی توانستند رتبه سوم این مسابقات را کسب کنند. همچنین غزل ارجمند راد از دزفول موفق به کسب رتبه سوم در رشته پویا نمایی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به۳ رتبه کسب شده توسط فرهنگیان خوزستان، توضیح داد: در بخش همکاران فرهنگی مژگان جابری هفشجانی از ماهشهر و فرزانه قزلباش از حوزه ستادی اداره کل موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر شدند. مریم عطایی از ماهشهر نیز توانست رتبه سوم این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان، گفت: برگزاری جشنواره های این چنینی می تواند نقش مهمی در گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار