چند طرح در روستای مشراگه هندیجان افتتاح شد

هندیجان (پانا) - با حضور فرماندار هندیجان، مسئولان دستگاه‌های اجرایی یک قطعه زمین خاکی ورزشی، بهسازی و آسفالت روستای مشراگه از توابع بخش چم خلف عیسی هندیجان مورد بهره ‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۵۰۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
چند طرح در روستای مشراگه هندیجان افتتاح شد

با حضور کوروش مودت فرماندار هندیجان و در آخرین روز از هفته دولت بهسازی و آسفالت معابر روستای مشراگه با اعتباری بالغ بر دویست و پنجاه میلیون تومان و در مساحت سیزده هزار کیلومتر افتتاح شد.
در ادامه این آیین کوروش مودت فرماندار هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار پانا در بندر هندیجان، اظهار داشت: در هفته دولت 43 پروژه بزرگ و کوچک را افتتاح و کلنگ زنی کردیم. ما پروژه‌های دیگری را داشته‌ایم که جزو برنامه‌های هفته دولت قرار ندادیم و انشالله بعضی از آن‌ها را در دهه فجر افتتاح خواهیم کرد.
وی افزود: در روستای مشراگه که جمعیت زیادی دارد، آسفالت معابر و یک قطعه زمین خاکی فوتبال مورد بهره ‌برداری قرار گرفت؛ همچنین اعلام کردیم که اداره ورزش و جوانان یک ‌خانه ورزش را در این روستا راه ‌اندازی کند.
فرماندار هندیجان بیان کرد: در جهت حمایت از کشاورزان و دامداران بند خاکی دره شتری واقع در حوزه بخش چم خلف عیسی مورد بهره‌ برداری قرار گرفت در ایام بارندگی این بند سبب حفظ آب‌های سطحی شده و کشاورزان، دامداران می‌توانند آب مورد نیاز خود را تأمین کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار