31 واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی گیلان افتتاح شد

رشت(پانا)-31 واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان امروز (شنبه) همزمان با افتتاح یک هزار و 573 واحد مسکونی این قشر در کشور با حضور انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق ویدیوکنفرانس افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
31 واحد مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی گیلان افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم افتتاح 31 واحد مسکونی از طریق ویدیو کنفرانس گفت: از این تعداد واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان بهزیستی استان، هفت واحد مربوط به خانواده های دارای 2 عضو معلول است.
محمدرضا پارسی درباره کمک بلاعوض برای این واحدهای مسکونی افزود: برای هفت واحد چند معلولیتی برای هر واحد در روستاها، 18 میلیون تومان و برای 24 واحد دیگر هر واحد شش میلیون تومان پرداخت شده است.
وی با اشاره به تسهیلات کم بهره، سهم آورده و کمک خیرین برای ساخت این واحدهای مسکونی اظهار داشت: در مجموع یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای ساخت این واحدهای مسکونی هزینه شده است.
مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان این که 32 واحد مسکونی در هفته بهزیستی امسال در این استان افتتاح شده، تصریح کرد: پیش بینی می شود که تا پایان سال جاری در مجموع 500 واحد مسکونی به بهره برداری برسد.
یک هزار و 573 واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور امروز (شنبه) از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد. از این تعداد واحدهای مسکونی، 580 واحد برای خانواده های 2 معلول به بالا و بقیه واحدها برای خانواده های دارای یک معلول و زنان سرپرست خانوار است.
افزون بر 70 هزار نفر در گیلان به صورت مستقیم از خدمات اداره کل بهزیستی بهره مند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار