رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان خبرداد:

افتتاح اولین کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان نهبندان

نهبندان (پانا) ـ رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان گفت :همزمان با هفته دولت، اولین کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان نهبندان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۰۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین کارخانه تولید خوراک دام در شهرستان نهبندان

همزمان با هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی،فرماندار ، مدیرکل دامپزشکی، رئیس شبکه دامپزشکی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کارخانه تولید خوراک دام و طیور در روستای چاهداشی شهرشتان نهبندان افتتاح شد.

محمد راه انجام رئیس شبکه دامپزشکی نهبندان در حاشیه افتتاح این کارخانه در شهرستان گفت: کلیه کارخانه های خوراک دام و طیور می بایست دارای پروانه بهداشتی بهره برداری از سازمان دامپزشکی کشور باشند و نیز با عنایت به ضوابط و دستورالعمل های سازمان دامپزشکی حضور مسئول فنی-بهداشتی واجد شرایط در این جایگاه ها الزامی می باشد.

وی افزود: سالم بودن مواد اولیه موجود در جیره غذایی دام و طیور، تاثیر مستقیم و بسزایی بر فرآورده های خام دامی و نهایتا،ً بر سلامت مصرف کنندگان این فرآورده ها دارد.

رئیس شبکه دامپزشکی ادامه داد: این کارخانه در صورتی که کد IR دریافت نماید می تواند محصولاتشان را مستقیم به کشورهای دیگر صادر نماید.

راه انجام در پایان به دامداران و مرغداران توصیه نمود: خوراک دام و نهاده های مورد نیاز را از مراکز معتبر دارای پروانه بهداشتی از سازمان دامپزشکی کشور تهیه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار