در گفت‌وگو با پانا

نظری، عضو شورای شهر تهران: خیابان وزرش و بازی کودکان در همه مناطق تهران ایجاد می‌شود

معاونت فرهنگی شهرداری تهران به نوآوری بیشتر و برنامه‌ریزی به‌روزتری نیاز دارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره پایین‌بودن کیفیت برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت برنامه‌های معاونت فرهنگی به «نوآوری بیشتر و برنامه‌ریزی به‌روزتری» نیاز دارد.

کد مطلب: ۸۵۰۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
نظری، عضو شورای شهر تهران: خیابان وزرش و بازی کودکان در همه مناطق تهران  ایجاد می‌شود

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا درباره کیفیت فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: این نیاز احساس می‌شود که فعالیت‌های معاونت فرهنگی شهرداری تهران در مقایسه با گذشته تفاوت ماهوی و شکلی داشته باشد اما این فضا دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: به‌طور مستمر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم ظرف روزهای آینده شاهد اتفاقات جدیدی در شهر تهران باشیم. قرار است برنامه خیابان ورزش در 22 خیابان در کلیه مناطق شهر تهران اجرا شود و با هماهنگی بین بخشی این برنامه به صورت پایلوت و هفتگی انجام شود.

وی افزود: در برنامه خیابان ورزش قرار است، فعالیت‌های مربوط به حوزه ورزش همگانی را به خیابان وارد کنیم و مردم در کنار هم به انجام ورزش تشویق شوند. علاوه بر این قرار است خیابان‌هایی را هم تحت عنوان خیابان بازی کودکان در شهر تهران داشته باشیم. البته پیشتر مشابه این رویداد در منطقه 10 شهرداری تهران انجام شده و به نظر می‌رسد تجربه موفقی بوده است.

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران بنا دارد برنامه خیابان ورزش و خیابان بازی کودکان را در ماه جاری اجرا کند. به عنوان مثال قرار است برای اجرای برنامه خیابان ورزش، خیابان‌هایی که مشخص شده است در روز‌های جمعه مسدود شود و برای ورزش اختصاص یابد.

وی درباره اجرا نشدن برخی برنامه‌های فرهنگی به دلیل کمبود بودجه گفت: بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به بودجه‌ بالایی که برای آن تصور می‌شود، نیاز ندارند و می‌توان با بهترین کیفیت برنامه‌ها را اجرا کرد اما از آنجا که بنای برنامه‌های فرهنگی بر شالوده قبلی مدیریت شهری استوار است، ممکن است بسیاری از برنامه‌ها آن طور که تصور می‌شود، اجرا نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار