مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان خبر داد

ارسال کاروان تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به شهرستان‌های گلستان

گرگان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان از ارسال کاروان تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به آموزش و پرورش شهرستان‌های این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۰۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کاروان تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش به شهرستان‌های گلستان

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان در این خصوص گفت: کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی در هنرستان ها با تأکید بر توسعه آموزش های فنی و حرفه ای با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای هنرجویان مدنظر می‌باشد و بدین منظور تخصیص اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

ابراهیم حاجیلری معاون آموزش متوسطه، در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش های هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش گفت: امسال یک و نیم میلیارد تومان تخصیص اعتبار ملی وزارتی جهت خرید تجهیزات مورد نیاز و هنرستان های به استان گلستان تعلق گرفت که از این میزان یک میلیارد تومان خرید متمرکز استانی و ۵۰۰ میلیون تومان خرید شهرستانی صورت گرفته است.

حاجیلری افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان جهت تجهیز هنرستان‌ها تخصیص داده است. وی در ادامه افزود خرید تجهیزات در حوزه های صنعت، خدمات، هنر، کشاورزی و نیز هنرستان های تربیت بدنی صورت گرفته است.

معاون آموزش متوسطه همچنین اظهار کرد: خرید تجهیزات برای هنرستان ها بر اساس عدالت آموزشی و شاخص توسعه جذب و رشد توازن شاخه ای و متناسب با پالایش رشته ای و نیز با نظر مدیران هنرستانی و سرگروه های آموزشی انجام شده است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با خرید تجهیزات، کیفیت آموزشی در هنرستان ها روند رو به رشد داشته باشد و ما از مسئولین استانی انتظار داریم در تخصیص منابع استانی جهت تجهیز هنرستان‌ها بیش از پیش حمایت ویژه ای داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار