افتتاح 4 پروژه آموزشی در اولین شهر پیشرو در مدرسه سازی

تبریز(پانا)- با افتتاح مدرسه سه کلاسه خیرساز"برادران قاسم زاده" روستای کوره بلاغ شهرستان ملکان ، " مدرسه شش کلاسه در روستای قشلاق" ، "مدرسه شش کلاسه خیر ساز در روستای عباس آباد" و" مدرسه 4کلاسه خیر ساز در روستای آقمنار" کلنگ زنی شدند.

کد مطلب: ۸۵۰۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 4 پروژه آموزشی در اولین شهر پیشرو در مدرسه سازی

مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز "شهید کلانتری روستای کوره بلاغ" با حضور خدادادی نماینده،خانی فرماندار،کسایی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، نیکجومدیر آموزش و پرورش شهرستان ملکان و سایر مسئولین شهری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد .

این مدرسه سه کلاس دارد و در زیربنای ۱۵۰ متر مربعی و با هزینه 200میلیون تومانی توسط "برادران قاسم زاده"در مدت یکسال احداث شده است .
به گفته حمید نیکجو مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان ملکان تجهیز و سیستم گرمایشی این مدرسه توسط این خیر بزرگوارهزینه شده است .
یادآور می شود: همزمان با این طرح کلنگ زنی مدرسه شش کلاسه در روستای قشلاق، مدرسه شش کلاسه خیر ساز در روستای عباس آباد و مدرسه 4کلاسه خیر ساز در روستای آقمنار به زمین زده شد.

ملکان یکی از شهرهای جنوب‌غربی استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان ملکان است و اولین شهر پیشرو در مدرسه سازی با مشارکت خیرین در کشور محسوب می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار