غدیر جریانی است که در همه ادوار زندگی بشر جاری است

نیشابور (پانا ) - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: غدیر جریانی است که در همه ادوار زندگی بشر جاری است و تنها راه سعادت و راه هدایت برای انسانها و بشریت است.

کد مطلب: ۸۵۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
غدیر جریانی است که در همه ادوار زندگی بشر جاری است

سید علی اکبر حسینی در هشتمین نمایشواره غدیر خم نیشابور گفت:زنده نگه داشتن مکتب غدیر وظیفه مسلمانان خصوصاً شیعیان است چون غدیر تنها یک واقعه تاریخی که مربوط به برهه خاص و زمان خاص نیست بلکه غدیر جریانی است که در همه ادوار زندگی بشر جاریست و تنها راه سعادت و راه هدایت برای همه انسانها و بشریت است به همین علت پیامبر اکرم صلی الله از همه مسلمانان حاضر در غدیر می‌خواهد که این پیام سرنوشت ساز را به غایبین و پدران به فرزندان خود تا روز رستاخیز برسانند و بیش از ۵۰ بار یا معاشر الناس را تکرار میکند آیا مخاطب آن هستیم یا نه؟
وی تصریح کرد:اگر مخاطب هستیم که هستیم پس چرا پیام غدیر رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم غریب مانده و مسلمین از آن بی خبر در حالی که این پیام عظیم به بشریت است به ‌تاریخ است.

حسینی ادامهداد: غدیر چشمه همیشه جاری و زلالی است غدیر چشمه نور در ظلمات و هدایت کننده برای گم شدگان در طول تاریخ و بر همه ماست که در راه شناخت معارف خطبه غدیر که بلندترین خطبه رسول گرامی اسلام است قدمی شایسته برداشته شود تا مبانی اعتقادی شیعه در زمینه حکومت اسلامی آنچنان که بایسته و شایسته است تبیین و روشن گردد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار داشت :شایسته است که برای نجات خود دست به دامان ولایت فقیه که به درستی همان ولایت رسول الله است برنداشته و در رکاب ولی فقیه زمینه تشکیل حاکمیت جهانی اسلام به زعامت آقا و مولایمان حضرت بقیة الله اعظم عجل الله داشته باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار