کی‌روش: به تهران می‌آیم تا قرارداد جدیدم را امضا کنم

تهران (پانا) – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین گفت‌وگوی خود از عقد قرارداد جدیدش با فدراسیون فوتبال ایران خبر داده است.

کد مطلب: ۸۴۹۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کی‌روش: به تهران می‌آیم تا قرارداد جدیدم را امضا کنم

به نظر می‌رسد قرار است وضع تیم ملی ایران در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت‌های 2019 از ابهام خارج شد و کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران همچنان به کار خود در این تیم ادامه دهد.

کی‌روش در مصاحبه‌ای که با آسوشیتدپرس داشته خبر داده است که روز جمعه به تهران باز خواهد گشت تا قرارداد جدیدش را با فدراسیون فوتبال ایران امضا کند.

وی همچنین ادعا کرده که با پیشنهادهایی از اقصی نقاط جهان روبه‌رو بوده است، این در حالی است که تمام پیشنهادهایی که ادعا شده بود برای کی‌روش مطرح است گزینه‌های دیگری را برای سرمربی‌گری انتخاب کردند.

خبرنگار آسوشیتدپرس از کی‌روش درباره شروطش برای عقد قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران پرسیده و کی‌روش گفته است: نمی‌توانیم اشتباه گذشته را تکرار کنیم، شروطی که من تعیین کرده‌ام حمایت مالی و انجام برنامه‌های کامل آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌هاست.

او در بخش دیگری از حرف‌هایش ادعا کرده است که اگر ایران پیش از جام جهانی سه بازی دوستانه بیشتر داشت به مرحله حذفی جام جهانی می‌رسد.

کی‌روش در پایان وقتی با سوال هدفش از آینده مواجه شد، گفت آینده برای او اهمیت ندارد اکنون می‌خواهد با ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار