انتخابات اعضای کمیسیون شورای شهرجهانی یزد برگزار شد

یزد (پانا) - انتخابات اعضای کمیسیون‌های شورای شهر یزد معرفی و اعضا در این کمیسیون‌ها مشخص شدند.

کد مطلب: ۸۴۹۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات  اعضای کمیسیون شورای شهرجهانی یزد برگزار شد

انتخابات اعضای کمیسیون‌های شورای شهر یزد در بخش سوم جلسه علنی شورا انجام شد و کمیسیون بودجه نخستین کمیسیونی بود که انتخابات آن انجام شد.

ونوس عامری، حمیدرضا قمی، سپنتا نیکنام، سیدحسین آزادی، الهه جورابی و مرتضی شایق برای عضویت در این کمیسیون عضو شدند که در نهایت با انتخاب اعضا مرتضی شایق نتوانست آرای لازم را به دست آورد و 5 کاندید دیگر عضو این کمیسیون شدند.

برای کمیسیون خدمات هم محسن ابوترابی، غلامعلی سفید، الهه جورابی، سید محمدعلی پاک‌نژاد، مهدی کاشفی‌زاده، مرتضی شایق، محسن عباسی هرفته و سپنتا نیکنام کاندید شدند که در نهایت غلام‌علی سفید، محسن عباسی هرفته، مهدی کاشفی‌زاده و سپنتا نیکنام به عنوان اعضا انتخاب و با توجه به اینکه مرتضی شایق و محمدعلی پاک‌نژاد در تعداد آرا یکسان بودند، رای‌گیری بین این دو انجام و پاک‌نژاد با 6 رای به عنوان پنجمین فرد وارد کمیسیون خدمات شهری شد.

کاندیداهای کمیسیون عمران شورای شهر یزد هم سیدحسین آزادی، محسن ابوترابی، الهه جورابی، غلامعلی سفید، مرتضی شایق و محسن عباسی هرفته بودند که در نهایت محسن ابوترابی رای لازم را به دست نیاورد و آزادی، جورابی، سفید، شایق و عباسی به عنوان اعضای این کمیسیون معرفی شدند.

چهارمین کمیسیونی که رای‌گیری آن در این جلسه انجام شد کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بود که الهه جورابی، مرتضی شایق، محسن ابوترابی، حمیدرضا قمی، غلامعلی سفید، ونوس عامری، سیدحسین آزادی کاندید شدند که در نهایت قمی، عامری، سفید، ابوترابی و سفید به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

سپنتا نیکنام، سیدحسین آزادی، ونوس عامری، محسن عباسی هرفته، الهه جورابی و محسن ابوترابی کاندیداهای کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و امور بین‌الملل شدند و عامری، عباسی هرفته، جورابی، آزادی و نیکنام به عنوان اعضای این کمیسیون انتخاب شدند.

تعداد کاندیداهای کمیسیون شهر هوشمند شورا با تعداد پنج نفر مورد نیاز این کمیسیون یکی بود و اعضای شورا الهه جورابی، مهدی کاشفی‌زاده، حمیدرضا قمی، ونوس عامری و سیدحسین آزادی را برای عضویت در این کمیسیون انتخاب کردند.

کاندیداهای کمیسیون نظارت، تلفیق و حقوقی شورای پنجم یزد برای سال دوم سید محمدعلی پاک‌نژاد، ونوس عامری، سیدحسین آزادی، الهه جورابی و سپنتا نیکنام بودند و هر 5 نفر به عنوان اعضای کمیسیون معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار