رئیس کل بانک مرکزی:  از نظرهای تمام گرایش‌ها در تصمیم گیری‌ها استفاده می‌کنم

تهران (پانا) - رئیس بانک مرکزی می‌گوید اطمینان می‌دهد ضمن استفاده از نظرهای کارشناسان ومدیران توانمند بانک مرکزی، از نظرهای تمامی گرایش‌های فکری از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف، استفاده خواهد کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس کل بانک مرکزی:   از نظرهای تمام گرایش‌ها در تصمیم گیری‌ها استفاده می‌کنم

عبدالناصر همتی­، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی درصفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: پیچیدگی مشکل‌های اقتصادی در وضع حساس و خطیر امروز کشور و تنوع مسائل اقتصادی مرتبط با وظایف بانک مرکزی در حوزه ارزی، پولی، بانکی در ابعاد داخلی و بین‌المللی، استفاده از نظرها و دیدگاه‌های اقتصاددانان وصاحب‌نظران با افکار و نظرهای متفاوت را اجتناب‌ناپذیر می‌کند. البته جمع‌بندی دیدگاه‌های متنوع و بعضأ مغایر و تبدیل آنها به سیاست‌های مطلوب کشورمان، باوجود حجم عظیم نقدینگی، ناترازی وحشتناک برخی از بانک‌ها و پیچیدگی‌های تأمین و انتقال ارز و طلا در وضع تحریمی کاری است بس مشکل.

به عزیزانی که بعضا به اشتباه در مورد استفاده از مشاورین اقتصادی با دیدگاه‌ها وخط فکری خاص ابراز نگرانی می‌کنند، این اطمینان را می‌دهم که در پیشبرد امور و سیاستگذاری در بانک مرکزی، ضمن تکیه بر نظرهای خیل عظیم کارشناسان و مدیران توانمند بانک مرکزی، از نظرهای تمامی گرایش‌های فکری از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف استفاده کرده و خواهم کرد.

سابقه ۲۵ سال تدریس و تحقیق و پژوهش در اقتصاد کلان و سیاست‌های پولی و بانکی در دانشگاه تهران و تجارب اجرایی مکمل آن و از همه مهمتر، لطف خداوند، حقیر را یاری می‌دهد که تصمیم‌ها را بر مبنای خردجمعی و مصالح و منافع ملی اتخاذ کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار