رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در قم برگزار می‌شود

قم (پانا)- جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) از برگزاری رزمایش و نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در استان قم خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در قم برگزار می‌شود

رضا حافظی گفت: دشمن شبانه‌روز خواب را بر خود حرام کرده و دشمنی خود را در عرصه‌های مختلف امتحان کرده است، اما این را بداند که ما فولاد آب‌دیده هستیم و نقاط قوت زیادی داریم.

وی ابراز داشت: دشمنان و استکبار جهانی با ترفند‌های مختلف در صدد ضربه زدن به نظام و تضعیف انقلاب اسلامی ایران هستند که مطمئنا مانند ۴۰ سال گذشته با وحدت و همدلی ملت هوشیار و بیدار ایران، نقشه‌ها و توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.


حافظی ضمن یادآوری اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده و این بار نیز با توجه به توطئه‌های دشمنان به صحنه آمده و با نمایش اقتدار، این توطئه‌ها را به یاس و ناامیدی تبدیل می‌کنند ادامه داد: این رزمایش با هدف افزایش روح حماسی، امیدآفرینی، ایجاد یاس در دشمنان و سازماندهی و فراخوانی نیرو‌های بسیج و به یاد اعزام‌های بزرگ دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در قالب دو قرارگاه برگزار می‌شود، تصریح کرد: قرارگاه امام هادی (ع) ماموریت برگزاری رزمایش را به عهده دارد و قرارگاه محرومیت‌زدایی ماموریت دارد ۸۵ گروه جهادی را به مناطق محروم استان اعزام کند.

وی افزود: مرحله اصلی رزمایش که به منظور انجام تمرینات تاکتیکی و با هدف انسجام سازمانی، روز جمعه ۹ شهریورماه با شرکت ۱۴ گردان الی بیت المقدس از نواحی مقاومت بسیج سپاه استان در نماز دشمن شکن جمعه و سپس اجرای ستون کشی و برنامه‌های رزمی و فرهنگی آغاز می‌شود.

حافظی گفت: در مرحله دوم، بیش از یک هزار نفر از جهادگران بسیجی استان به مدت بیست روز از ۹ تا ۲۹ شهریورماه جهت ارائه خدمات عام المنفعه به حاشیه شهر قم اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ابراز داشت: این گروه‌ها در مجموع در قالب ۵ هزار نفر روز اردو در عرصه‌های فرهنگی، فنی عمرانی، آموزشی تبلیغی، مشاوره، بهداشت و درمان و مقابله با آسیب‌های اجتماعی به همشهریان ساکن در حاشیه شهر خدمات رسانی خواهند نمود.

وی در پایان با ذکر این نکته که امروز خاکریز بسیجیان، رزمندگان و امت اسلامی، قلم‌ها، اندیشه‌ها و فضای مجازی است که در این عرصه نیز باید همانند دوران دفاع مقدس با همدلی و اتحاد در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کنیم از همه اصحاب رسانه استان قم برای انعکاس و پوشش خبری این نمایش اقتدار دعوت به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار