همزمان با شب عید غدیر خم در قم؛

با همکاری مؤسسه حقوقی حصا و انجمن MS در قم همایش حقوق شهروندی برگزار شد

قم (پانا)- همزمان با شب عید غدیر خم، به کوشش مؤسسه حقوقی حصا و انجمن MS در تالار مرکزی شهر قم همایش حقوق شهروندی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد
با همکاری مؤسسه حقوقی حصا و انجمن MS در قم همایش حقوق شهروندی برگزار شد

در این همایش که به مناسبت عید غدیر خم و تقدیر از فعالان مؤسسه حقوقی حصا و فعالان MS استان قم برگزار شده بود، حضور داریوش ارجمند هنرمند سینما و تلویزیون و همچنین حضرت آیت الله حسینی قزوینی مدیر شبکه جهانی ولایت این همایش را پربار و وزین کرده بود.

در این همایش که در شب عید غدیر خم و در تالار مرکزی شهرداری قم با حضور آیت الله حسینی قزوینی و داریوش ارجمند و تنی چند از شخصیت های استانی حضور داشتند ، حسینی قزوینی ضمن اشاره به واقعه غدیر آن را یک موهبت الهی خواند و اظهار داشت: ثمره رسالت نبی مکرم اسلام در غدیر به بار نشست و مطابق آیه شریفه که فرمود «الیوم اکملت لکم دینکم» پیامبر رسالت خود را با اعلام جانشینی حضرت علی به انجام رساند.

مدیر شبکه ولایت ضمن اشاره به تبریک همگان در عید غدیر به حضرت علی به واقعه تاریخی آن اشاره کرد و افزود: چه شد که بعد از آن برخی به خود اجازه دادند که با وصی و جانشین پیامبر مخالفت کنند و حق ولایت را غصب کنند جای تأمل دارد.

در ادامه داریوش ارجمند هنرمند تلویزیون نیز از نقش محوری نهج البلاغه و کاربرد آن در زندگی شخصی افراد سخن گفت و افزود: امروز به برکت استفاده از دید و ژرفای عمیق تفکر حضرت علی (ع) می توانیم در همه امور از تفکرات و منش آن حضرت درس بگیریم و در کوره راه های زندگی از آن استفاده نماییم.

خاطر نشان می شود در پایان این مراسم از فعالین حقوق شهروندی در مؤسسه حصا تقدیر و هدایای به آنان اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار