مقرون و به‌صرفه ترین راه برای تأمین کالاهای اساسی در تهران

تهران (پانا) - فروشگاه اینترنتی اکالا برای مشتریان تهرانی این امکان را فراهم کرد که از طریق اپلیکیشن اُکالا، کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارش‌های خود را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

کد مطلب: ۸۴۹۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
مقرون و به‌صرفه ترین راه برای تأمین کالاهای اساسی در تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، اُکالا به دنبال تسهیل خرید و ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان، کلیه محصولات فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش را با همان تخفیف‌ها و کیفیت فروشگاهی عرضه می‌کند.

تهرانی‌ها می‌توانند جهت تامین و خرید به صرفه کالاهای اساسی از طریق فروشگاه اینترنتی اکالا سفارش‌گذاری کنند و درب منزل تحویل بگیرند.

این امکان نیز فراهم شده است که از طریق اپلیکیشن اُکالا کالاهای مورد نیاز خود را با اسکن بارکُد و یا به صورت صوتی ثبت کنند و لیست سفارش‌ها را در حداقل زمان ممکن تحویل بگیرند.

تنوع کالایی در این سوپرمارکت آنلاین، حق انتخاب مشتریان را بین صدها رقم کالا با برندهای معتبر افزایش می‌دهد ضمن آنکه ارسال سریع سفارش‌ها و کالای مورد نیازِ روزانه خانوار و تضمین بازگشت کالاهایی که مورد پسند مشتری واقع‌نشده، در سوپرمارکت آنلاین اُکالا امکان‌پذیر است.

فروشگاه اینترنتی اُکالا به تازگی برای آن دسته از مشتریانی که اولین خرید خود را ( حداقل 50 هزار تومان خرید) از این سوپرمارکت آنلاین تجربه می‌کنند، هدیه 10هزار تومانی در نظر گرفته است که با استفاده از کد تخفیف "okala" در مرحله نهایی ثبت خرید می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

تحویل رایگان سفارش‌های بالای 50 هزار تومان از دیگر خدمات ارائه‌شده فروشگاه اینترنتی اکالا برای شهروندان تهرانی است.

درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت فروشگاه اینترنتی اکالا مراجعه کنند و یا با بخش پشتیبانی مشتریان با شماره تلفن 54595000 تماس حاصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار