احکام جدید کمیته انضباطی: پرسپولیس، استقلال و سپاهان جریمه شدند

تهران (پانا) - کمیته انضباطی تازه ترین آرا خود را در خصوص باشگاه های استقلال،سپاهان و پرسپولیس صادر کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
احکام جدید کمیته انضباطی: پرسپولیس، استقلال و سپاهان جریمه شدند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کمیته انضباطی تازه ترین آرا خود را به شرح ذیل اعلام کرد؛

*سعید الهویی،مربی تیم سپاهان به دلیل رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراج وی در مسابقه با پیکان شد،وفق ماده 54 مقررات انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.این رای قطعی است.

*باشگاه سپاهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی دیدار با پیکان،بر اساس ماده 86 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال محکوم شد.این رای قطعی است.

*باشگاه تراکتورسازی به دلیل اهانت عده ای از تماشاگرانش به سرمربی تیم حریف و پرتاب سنگ به سوی تیم مقابل در دیدار با سایپا،وفق ماده 86 مقررات انضباطی به مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
این رای قابل تجدیدنظر است.

کمیته انضباطی ضمن یادآوری بند یک ماده 86 مقررات انضباطی،انتظار دارد با رعایت موارد مندرج توسط باشگاهها کاهش آثار سو رفتار تماشاگران ملاحظه شود.

*دو باشگاه پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان به دلیل درگیری تعدادی از تماشاگران خود در پایان دیدار دو تیم وفق ماده 86 مقررات انضباطی به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند.این رای قطعی است.

*تیم ذوب آهن اصفهان به دلیل داشتن 8 بازیکن اخطاری و اخراجی در دیدار با سپاهان مطابق قانون 57 مقررات انضباطی،به پرداخت مبلغ 64 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای قطعی و قابل اجرا است.

*جلال امیدیان،مربی تیم سپاهان به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری و رفتار غیر ورزشی با داور و تحریک تماشاگران که منجر به اخراجش شد مطابق ماده 54 مقررات انضباطی،ضمن توبیخ کتبی به پرداخت مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای قطعی و قابل اجرا است.

*احسان بعیدی،مدیر رسانه ای ذوب آهن به دلیل اعتراض و رفتار غیر ورزشی به داور که منجر به اخراج وی شد،وفق ماده 54 مقررات انضباطی،ضمن توبیخ کتبی به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.این رای قطعی و قابل اجرا است.

*باشگاه فولاد خوزستان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه با نساجی قائمشهر،به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

*کیانوش رحمتی و محمد سعید اخباری مربیان نساجی و فولاد به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری که منجر به اخراج آنان شد مطابق ماده 54 مقررات انضباطی هر نفر به توبیخ کتبی محکوم شدند.این رای قطعی است.

*باشگاه استقلال به دلیل فحاشی و پرتاب بطری آب و اشیا متفرقه از سوی عده ای از هواداران این تیم به داور مسابقه با پارس جنوبی وفق ماده 86 مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل پرتاب سنگ از سوی هوادارانش در این بازی،مطابق همین ماده به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
این رای قطعی و قابل اجرا است.

*کمیته انضباطی همچنین اعلام کرد به دلیل عدم حضور تیم ماشین سازی تبریز در زمین مسابقه به علت عدم صدور کارت بازیکنان در دیدار مقابل بادران تهران،وفق ماده 61 مقررات انضباطی نتیجه این بازی سه بر صفر به نفع بادران اعلام می شود.
همچنین باشگاه ماشین سازی به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
این رای قابل تجدید نظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار