برگزاری همایش کودک نابغه در شهریار

شهریار (پانا)- –همایش کودک نابغه ویژه اولیا، و با حضور پدر استعداد یابی کودکان ایران در سالن خلیج فارس فاز پنج شهرک اندیشه شهرستان شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کودک نابغه در شهریار

در ابتدای این همایش ،جشنواره نقاشی، سفالگری و گریم کودکان ویژه کودکان سه الی شش سال به منظور آگاهی از نوع و سطع استعداد های آنها برگزار شد.

موسسه خدمات پژوهشی مطالعه و خلاقیت کودک و نوجوان اندیشه کیان موسسه ای مستقل با تایید از وزارت علوم می باشد و به آموزش های قبل از دبستان و رشد مغزی کودکان که اهمیت فراوانی دارد می پردازد، چرا که این امور سبب می شود تا کودک نسبت به هم سالان خود مطالب بیشتری بیاموزد و استعداد های نهفته اش به شکوفایی برسد.

تحریک های ذهنی کودکان از سوی والدین نقش به سزایی در تقویت هوش آن ها دارد و نقش پدر و مادر تنها به دوران کودکی و نوجوانی محدود نمی شود زیرا فرزندان در جوانی و بزرگسالی هم به پشتیبانی و راهنمایی نیاز دارند.

شایان ذکر است ، در این همایش با توجه به نکات مربوط به استعداد یابی کودکان از همه اولیاء خواسته شد جهت کمک به رشد ذهن فرزندان هرگز توجه خود را از فرزندان تان دریغ نکنند زیراکه در این مورد محدودیت زمانی وجود دارد.

/خبرنگار: مبینا حسین پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار