فاز نخست سامانه بهره‌وری ایران (سبا) رونمایی شد

تهران (پانا) - به مناسبت هفته دولت از فاز نخست سامانه بهره‌وری ایران (سبا) و هفت عنوان از جدیدترین عناوین انتشاراتی سازمان ملی بهره‌وری ایران رونمایی شد.

کد مطلب: ۸۴۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فاز نخست سامانه بهره‌وری ایران (سبا) رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی بهره‌وری ایران، علی اکبر اولیاء، رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اعلام این خبر و اشاره به راه‌اندازی سامانه شناسایی ظرفیت‌های کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور به عنوان فاز نخست از سامانه بهره‌وری ایران (سبا)، اظهار کرد: این سامانه در راستای ظرفیت‌شناسی و بهره‌گیری از توانمندی‌های کارکنان برای حل مسائل و انجام بهتر امور ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این سامانه به صورت آزمایشی در سازمان ملی بهره‌وری ایران اجرایی شده و قابلیت اتصال به سامانه‌های دیگر از جمله سامانه جامع کارکنان اداری کشور (کارمند ایران) را نیز دارد، خاطرنشان کرد: این سامانه علاوه بر اینکه می‌تواند بر اساس فصل نهم قانون مدیریت خدمات کشوری با محوریت توانمندسازی کارکنان دولت در تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور استقرار یابد، کمک شایانی به ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های دولتی خواهد کرد.

به گفته رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران، پایگاه پایش و سنجش بهره‌وری، پایگاه مدیریت دانش بهره‌وری و پایگاه مشاوره بهره‌وری، سه فاز دیگر سامانه بهره‌وری ایران (سبا) است که تا پایان سال ۱۳۹۷ عملیاتی می‌شود.

شایان ذکر است علاوه بر رونمایی از فاز نخست سامانه بهره‌وری ایران (سبا)، از هفت مورد از جدیدترین منابع انتشارات این سازمان شامل کتاب‌های آینده بهره‌وری، کلیاتی درباره جوایز بهره‌وری و تعالی، مدل‌ها و جوایز تعالی کسب‌وکار در بخش عمومی و نقشه راه ۲۰۲۰ سازمان بهره‌وری آسیایی به مناسبت هفته دولت رونمایی شد.

انتشار گزارش تحلیلی وضعیت بهره‌وری اقتصاد کلان کشور و گزارش شاخص‌های بهره‌وری کشور (طی دوره ۱۳۸۴- ۱۳۹۶ بر اساس سال پایه ۱۳۹۰) و همچنین گزارش فصلی سازمان بهره‌وری آسیایی درباره روندهای نوظهور در زمینه بهره‌وری با عنوان آینده همین حالاست نیز در همین راستا منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار