یک «نیم رخ» جدید، برای نوجوان امروز در شبکه دو

برنامه گفتگو محور «اقیانوس آرام» ویژه مخاطب نوجوان از مهرماه روی آنتن شبکه دو می رود. در این برنامه که به کارگردانی هادی نعمت اللهی و تهیه کنندگی وحید ملتجی تولید می شود نوجوانان قصه های پرماجرای زندگی خود را روایت می کنند.

کد مطلب: ۸۴۹۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
یک «نیم رخ» جدید، برای نوجوان امروز در شبکه دو

دست اندرکاران برنامه «اقیانوس آرام» در حضور جمعی از نوجوانان از تولید و پخش این برنامه از مهرماه از آنتن شبکه دو خبر دادند.

حسین شکیب راد روابط عمومی این برنامه در تشریح کلیات برنامه اظهار داشت: برنامه تلوزیونی اقیانوس آرام برنامه ای نیست که تعدادی مخاطب نوجوان داشته باشد بلکه تعدای نوجوان هستند که دور هم جمع شده اند و یکی از فعالیت هایشان ساخت این برنامه تلوزیونی است بر همین اساس اکثر اتفاقاتی که در برنامه اقیانوس آرام خواهیم دید توسط خود نوجوانان رقم می خورد. ما 24 نوجوان در استودیو خواهیم داشت که به کمک آن ها و دیگر نوجوانان مخاطب سراسر کشور دست به دست هم خواهیم داد و این برنامه را پیش خواهیم برد.
هادی نعمت اللهی،کارگردان برنامه اقیانوس آرام ضمن بیان این نکته که این برنامه به مشکلات نوجوانان در خانواده، مدرسه و جامعه می پردازد گفت: برنامه اقیانوس آرام گفت‌و‌گومحوراست و در هر برنامه یک نوجوان با داستانی خاص و شنیدنی به همراه یک مهمان بزرگسال از چهره های سرشناس متناسب با موضوع برنامه حضور دارند.
وی افزود: تلاش ما این است که نوجوانان حضور فعالی در برنامه داشته باشند و به جز برخی کارهای تخصصی و فنی تمام کارها از جمله ساخت کلیپ ،خواندن نریشن و تیزرهای تبلیغاتی با کمک خود نوجوانان انجام بگیرد برای همین هم نوجوانان حاضر در برنامه را در قالب گروه های جداگانه دختران و پسران سازماندهی کرده ایم و در نظر داریم که قبل از شروع برنامه بعضی آموزش‌های فنی و محتوایی را به وسیله اساتید به نوجوانان ارائه کنیم.
احمد ذوعلم مدیر طرح و برنامه اوج کودک و نوجوان هم با بیان این که باید بستر فعالیت نوجوانان در جامعه را فراهم کرد گفت: از سال 96 که مدیریت و تیم جدید به بخش کودک و نوجوان سازمان رسانه ای اوج آمد متوجه شدیم که بیشتر برنامه سازان به سراغ کار در حوزه کودک می روند که راحت‌تر است برهمین اساس اوج کودک و نوجوان مصمم است که %70 فعالیت های خود را روی کار در حوزه نوجوان که سخت‌تر است متمرکز کند.
وی درباره مراحل پیش تولید برنامه تلوزیونی اقیانوس آرام گفت: ما به سراغ تعداد زیادی از کارشناسان مذهبی و روانشناسان حوزه نوجوان رفتیم تا ابتدا مسئله اصلی نوجوان را پیدا کنیم و اکثرا کارشناسان بیان داشتند که مسئله اصلی نوجوانان قابل اعتماد بودن است.
وی در پایان با اشاره به برنامه های نوجوانانه دهه هفتاد گفت: برنامه نوجوانانه نیم رخ در دهه هفتاد حرف های جدی می زد و این باعث می شد که نوجوانان عمیق تر بشوند و حال برنامه آقیانوس آرام قرار است همان الگو را دنبال کند چون معتقد هستیم دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جامعه را شگفت زده خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار