در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی مدارس سما

نیروی انسانی کارآمد تضمین کننده ارتقای کیفیت آموزشی و اثربخشی مدرسه است

زنجان (پانا) - رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان در مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی مدارس سما گفت: نیروی انسانی کارآمد تضمین کننده ارتقای کیفیت آموزشی و اثربخشی مدرسه است.

کد مطلب: ۸۴۹۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی کارآمد تضمین کننده ارتقای کیفیت آموزشی و اثربخشی مدرسه است

مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی ضمن خدمت مدارس سمای زنجان به همت اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان برگزار شد.

علی بیات در این مراسم گفت: میزان کیفیت نیروی انسانی مدرسه، در مقام طراح و پردازنده فرایند ها و رویه ها و همچنین ظرفیت یادگیری از همه پیام ها و تجاربی که از بیرون و درون مدرسه به ما می رسد دو عامل اساسی برای تمهید و تضمین ارتقای کیفیت آموزشی و اثربخشی مدرسه است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش و مدرسه یک سازمان یادگیرنده است گفت: مدرسه یادگیرنده، مدرسه ای است که یادگیری همه اعضایش را اعم از کادر مدیریتی، آموزشی، اداری و پشتیبانی، شاگردان و والدین، تسهیل می کند و خود را به طور مستمر همراه با تغییرات دگرگون می سازد.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان با اشاره به ضرورت آموزش مستمر نیروی انسانی گفت: یادگیری فردی و سازمانی بهترین اقدام اثربخش در جهت افزایش کیفیت و اثربخشی مدرسه است و مدیران مدارس باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا نیروی انسانی شاغل در مدارس به طور مداوم در حال یاددهی و یادگیری باشند و از هر امکانی برای توسعه آموخته های خود بهره ببرند.

بیات با قدردانی از زحمات معلمان و موسسان مدارس غیردولتی گفت : خوشبختانه اغلب مدارس غیردولتی در ایام تابستان دوره های مختلف آموزشی و پرورشی برای معلمان و سایر پرسنل خود برگزار می کنند که این موضوع در توسعه کمی و بویژه توسعه کیفی این مدارس موثر بوده است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی ، ارتقای سطح کیفیت آموزشی و اثربخشی را هدف اصلی مدارس غیردولتی دانست و از ایجاد فضای مناسب برای یادگیری در این مدارس تشکر کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار