همایش سالانه «طرح تربیت نخبگان احمدی روشن»

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: شهدای هسته‌ای با تعهد و تخصص فردای جامعه را بیمه کرده‌اند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت :شهدای راه علم و فناوری به‌خصوص شهدای هسته‌ای با دو بال تعهد و تخصص ایران اسلامی و فردای جامعه را بیمه کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۴۹۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: شهدای هسته‌ای با تعهد و تخصص فردای جامعه را بیمه کرده‌اند

جعفر پاشایی در همایش سالانه «طرح تربیت نخبگان احمدی روشن» در محل تالار معلم تبریز گفت: بهترین و پر ثمرترین سرمایه، اسطوره و سرمایه اجتماعی ما همان الگو هایی هستند که دانش آموزان می توانند به آنها تکیه کنند تا فردای ایران اسلامی را بسازند همین شهدا به ویژه شهدای هسته ای ما هستند.

وی افزود: گام ها را استوار برداریم و اراده و ایمان به حوزه هایی که فردای جامعه را می سازند داشته باشیم؛ راه روشن احمدی روشن همواره مسیر حرکت ماست برای رسیدن به افق های روشن است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان آذربایجان شرقی از همه ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی استفاده کرده تا راه روشن احمدی روشن را در بستر جامعه برای فردای نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم سازد.

با به شهادت رساندن احمدی روشنی ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی، فناوری هسته ای تعطیل نخواهد شد

پدر شهید مصطفی احمدی روشن نیز در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: رسالت اصلی ما دفاع از حریم ولایت جهت رسیدن به رستگاری است.

وی افزود: با به شهادت رساندن احمدی روشنی ها توسط دشمنان انقلاب اسلامی، فناوری هسته ای تعطیل نخواهد شد بلکه علم فناوری هسته ای در ایران روز به روز پیشرفت و ترقی خواهد کرد.

در پایان این مراسم، دانش آموزان نخبه نواحی پنجگانه تبریز و شهرستان اهر طرح تربیت نخبگان احمدی روشن توسط پدر شهید مصطفی احمدی روشن و مدیر کل آموزش و پرورش تجلیل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار