میرزاده در تشریح جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس:

ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان امضاءکننده استیضاح وزیر از پاسخ های وی قانع نشدند.

کد مطلب: ۸۴۹۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ارجاع طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه 6 شهریورماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز پس از پیگیری و ادامه بررسی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش از پاسخ‌های وی به 16 سوال مطروحه از سوی نمایندگان قانع نشدند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، افزود: اکثریت نمایندگان متقاضی استیضاح از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش را به هیئت رئیسه ارجاع خواهد داد تا در مورد زمان اعلام وصول آن و در دستور قرار گرفتن مجلس تصمیم‌گیری کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به محورهای 16 گانه این طرح استیضاح اشاره کرد و گفت: کاهش اعتبارات آموزش و پرورش، کاهش اعتبارات نوسازی و بازسازی مدارس، تضعیف دانشگاه فرهنگیان با گرفتن نیروهای خدماتی، جعل مطالب در کتب درسی، ورود زودهنگام دانشگاه فرهنگیان به تبلیغات انتخاباتی، عدم پایبندی به برنامه‌های ارائه شده در روز رأی‌اعتماد، بی‌توجهی به زبان محلی، عدم پذیرش مسئولیت در مورد حوادث برخی مدارس، سوءمدیریت در برخی مدارس و ... برخی از سوالات مطروحه از سوی این نمایندگان به شمار می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار