نساجی در خطر از دست دادن میزبانی دیدار با استقلال

تهران (پانا) - سازمان لیگ به باشگاه نساجی بابت میزبانی این تیم در ورزشگاه وطنی هشدار داد.

کد مطلب: ۸۴۹۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نساجی در خطر از دست دادن میزبانی دیدار با استقلال

به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، امروز (سه‌شنبه) سازمان لیگ در نامه‌ای به هیئت فوتبال استان مازندران و علی امیری مدیر عامل باشگاه نساجی، خواهان آن شد تا مشکلات ورزشگاه وطنی پیش از دیدار با استقلال، برطرف شود. با وجود آنکه باشگاه نساجی و هوادارانش از زمان صعود به لیگ برتر همواره پیگیر حل مشکلات این ورزشگاه بوده‌اند، تا امروز به طور کامل این مشکلات رفع نشده است.

نامه سازمان لیگ هشدار آمیز است و طبیعتاً نشان می‌دهد تلاش‌های استان برای آماده سازی ورزشگاه وطنی، کافی نبوده است. البته هیئت فوتبال و مسئولان استان مازندران تلاش‌های بی‌وقفه‌ای برای آماده سازی ورزشگاه وطنی داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد یک عزم استانی دیگر برای حل مشکلات نیاز است.

متن نامه سازمان لیگ به شرح زیر است:

«ریاست محترم هیئت فوتبال استان مازندران
مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران

با سلام
احتراما، همانگونه که مستحضرید طبق اعلام مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان مازندران مقرر شد عملیات ساخت و تکمیل ورزشگاه وطنی قائم‌شهر با هفته سوم لیگ برتر به اتمام برسد. ضمن تشکر از زحمات کلیه مسئولین در خصوص انجام بخش اعظم مشکلات موجود متاسفانه تا این تاریخ رختکن تیم‌ها و داوران و اتاق کنفرانس ساخته نشده است. لذا با توجه به اینکه تیم نساجی در مورخ 31/6/97 میزبان تیم استقلال می‌باشد، خواهشمند است نسبت به اتمام ساخت و تجهیز ورزشگاه وطنی اقدام عاجل صورت پذیرد در غیر اینصورت برابر مقررات اقدام خواهد شد.

حیدر بهاروند، نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار