چهارمین مسابقات سراسری سوروبان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مسابقات سوروبان یا چرتکه ژاپنی جمعه این هفته توسط موسسه اسمارت آکادمی ایران در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۹۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین مسابقات سراسری سوروبان در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی موسسه کودکان امروز مبتکران فردا، این مسابقات با حضوربیش از 320 دانش‌پذیر دختر و پسر رده‌های سنی 5 تا 14 سال در سطوح مختلف آموزشی پرورشی برگزار می شود که دانش پذیران در آن به حل مسائل ساده ریاضی با سرعتی غیر منتظره می‌پردازند.

این مسابقات از ساعت 9 الی 11 صبح جمعه نهم شهریورماه در تالار بزرگ فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود و در روز نوزدهم همین ماه و در همین مکان نفرات برتر هرسطح با مدال های طلا، نقره و برنز طی مراسمی معرفی و جوایز نقدی همراه با لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

در کنار مسابقات مذکور، نمایش‌های متنوعی برای پدران و مادران و همراهان دانش پذیران اجرا خواهد شد.

اسمارت آکادمی ایران، یک موسسه آموزشی و پرورشی خلاقیت و محاسبه ذهنی همراه با سوروبان است که نوعی چرتکه ژاپنی است.

این روش آموزشی پرورشی بر پایه ریاضی است که در کودکان ۵ سال به بالا باعث تحریک سه حس بینایی، شنوایی و لامسه شده و در عین حال قدرت تخیل و تصویر سازی ذهنی را افزایش می‌دهد. در بزرگسالان نیز علاوه بر بالا بردن سرعت عمل، افزایش توانایی در حل مشکلات و کسب مهارت محاسبه ذهنی از آلزایمرنیز جلوگیری می‌‌کند. بالا رفتن قدرت تمرکز و تصمیم‌گیری، ایجاد خلاقیت، افزایش و ماندگاری حافظه، افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت محاسبه ذهنی و کسب نتایج بهتر در دروس مدرسه از نکات مثبت دیگر سوروبان است.

سوروبان توسط موسسه اسمارت آکادمی ایران در شهرهای مختلف و در مراکز آموزشی مختلف همچون مدارس، فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ، خانه‌هایی کودک و مهدهای کودک آموزش داده می‌شود تا گام دیگری در افزایش نخبگان، مکتشفان، مخترعین، مدیران و آینده‌سازان کشور باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار