مصادره خودرو و جریمه534 میلیونی قاچاقچیان سیگار در همدان

همدان (پانا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از مصادره خودرو و جریمه534 میلیونی قاچاقچیان سیگار در تعزیرات حکومتی همدان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مصادره خودرو و جریمه534 میلیونی قاچاقچیان سیگار در همدان

علیرضا حسن پور اظهار داشت: قاچاقچیان که با خودرو سواری از استان‌های مرزی به سمت تهران سیگار و تنباکوی خارجی حمل می‌کردند، علاوه بر ضبط کالا و مصادره خودرو، به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شدند.

وی افزود: دو نفر که مقدار 101 هزار و 600 نخ سیگار خارجی و375 باکس تنباکو به ارزش 534 میلیون و 750 هزار ریال را به وسیله خودرو سواری از استان‌های مرزی به مقصد تهران حمل می‌کردند توسط شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان مستقر در گلوگاه شهید زارعی، پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط خودروی حامل کالای قاچاق، در مجموع به پرداخت مبلغ 534 میلیون و750 هزار ریال جزای نقدی و ضبط کالا به نفع دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: از مردم عزیز بابت ارسال گزارشات و همکاری با ما قدردانی می‌کنیم و تقاضا داریم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق تلفن 32523442 اداره کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار