مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

گذشتن از مال سخت تر از گذشتن از جان است

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در افتتاح مدرسه شهید حججی وکیلی 61 در روستای دهنو شور منطقه میان جلگه حضور یافت.

کد مطلب: ۸۴۹۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
گذشتن از مال سخت تر از گذشتن از جان است

حسین مهرابادی با اظهار خرسندی از افتتاح این آموزشگاه، افزود: من یقین دارم روح بلند شهدا کمک خواهد کرد که بتوانیم به اهداف بلند تعلیم و تربیت دست پیدا کنیم.
وی ادامه داد: ما در هفته اول مهرماه یادواره بزرگ شهدای زنده با حضور 70 جانباز فرهنگی و پنج هزار دانش آموز را برگزار خواهیم کرد و این نکوداشت به صورت قطبی برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به نیک اندیشی جانباز 70 درصد، حاج رحمان رحماندوست، خاطر نشان کرد: اهدای مبلغ دو میلیارد ریال توسط این خیر ایثارگر جهت ساخت مدرسه پنج کلاسه در روستای ده حسینی، عیدی بزرگی بود که به همه مردم میان جلگه تقدیم شد.
مهرابادی گفت: گذشتن از جان راحت تر از گذشتن از مال است و کار بزرگ مدرسه سازی توفیقی است که نصیب هرکسی نمی شود و ما قدر این بزرگ اندیشی را می دانیم چراکه حاج رحمان رحماندوست خیر جان و مال خود است.
گفتنی است، آموزشگاه شهید حججی( وکیلی 61) با همت و نیک اندیشی نگین فیروزه ای تابناک نیشابور، مهندس عبدالرضا وکیلی با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال در مدت یکسال ساخته شد و امروز همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار