به مناسبت هفته دولت برگزار میشود:

افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی شهری و روستایی در پاکدشت

پاکدشت ( پانا)- فرماندار پاکدشت گفت: ۸۹ پروژه عمرانی شهری و روستایی طی هفته دولت افتتاح می شود.

کد مطلب: ۸۴۹۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی شهری و روستایی در پاکدشت

هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرستان پاکدشت اظهار کرد: هفته دولت، تجلی خدمت رسانی دولتمردان به مردم است.

وی در ادامه گفت: می بایست از فرصت هفته دولت برای ایجاد انس و الفت بیشتر بین دولتمردان، مسئولان اجرایی و مردم استفاده کرد.

فرماندار پاکدشت اضافه کرد: در این هفته ۸۹ پروژه در بخش های عمرانی ، درمانی و بهداشتی ، آموزشی ، ورزشی واقتصادی با اعتباری بالغ بر578 میلیارد و 115 میلیونریال طی این هفته به بهره برداری میرسد.

تمهیدی گفت: با توجه به تاکید بر ایجاد اشتغال زایی و بهره وری از نیروی جوان، تاکید فراوانی بر ایجاد پروژه های اشتغال زا در پاکدشت داشته ایم.

وی با اشاره به این که ۴۶۱ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال از این پروژه ها شهری است ، خاطر نشان کرد: در این هفته شاهد افتتاح ۱۱۶ میلیارد و سیصد و شصت و پنج میلیون ریال پروژه روستایی خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت از کلنگ زنی پروژه های شهری و روستایی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال خبر داد و افزود: اعتبار پروژه های روستایی که عملیات اجرایی آن ها در این هفته آغاز می شود، ۲۱ میلیارد ریال و اعتبار پروژه های شهری که در هفته دولت کلنگ زنی می شود، ۲۵ میلیارد ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار