رئیس سازمان برنامه و بودجه: دولت به تعهدات خود در کردستان پایبند است

سنندج (پانا)-رئیس سازمان برنامه و ‌بودجه کشور بر پایبندی دولت در قبال تعهدات و وعده‌هایی که به مردم در کردستان داده است تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۴۹۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه: دولت به تعهدات خود در کردستان پایبند است

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جریان بازدید از پروژه راه‌آهن همدان به سنندج و سد قوچم ، با اشاره به اینکه تمامی اعتبارات مورد نیاز پروژه راه آهن همدان به سنندج تامین می‌شود، اظهار داشت: تا دو سال آینده ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز راه آهن همدان به سنندج تامین خواهد شد.

وی افزود: برای استملاک اراضی در مسیر این پروژه ۳۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز بوده و نیز ۱۵ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران بصورت نقدی در سال جاری پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه اتصال استان‌ کردستان به شبکە سراسری راه آهن کشور از مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، گفت: دولت به تعهدات خود در این خصوص پایبند است و تا سنندج به شبکه‌ی ریلی وصل نشود این طرح یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را کامل و تمام نشده نمی‌دانیم.

نوبخت به اهمیت سرعت بخشی به پروژه‌های حوزه آب در استان کردستان تاکید کرد و افزود: برای تملک اراضی سد چراغ ویس سقز ۱۶ میلیارد تومان اعتبار بصورت نقدی اختصاص داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تمامی تعهدات اعتباری سفر ریاست محترم جمهوری به کردستان پرداخت شده که بخش زیادی از آن مربوط به حوزه راه و حمل و نقل بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار