رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد :

نقش کارشناسان حقوقی ادارات در جلوگیری از تضییع بیت المال

مشهد (پانا)- رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در افتتاحیه دوره آموزشی کارشناسان و کارشناس مسئولان حقوقی ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی که صبح روز دوشنبه در مشهد برگزار شد گفت: اقدام به موقع و مناسب نمایندگان حقوقی ادارات و سازمان ها در مراجع قانونی می تواند کمک شایان توجهی به جلوگیری از تضییع حقوق سازمان نماید.

کد مطلب: ۸۴۹۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش کارشناسان حقوقی ادارات در جلوگیری از تضییع بیت المال

حجت الاسلام مظفری در این برنامه بااشاره به این که آموزش و پرورش و توجه به موضوعات این بخش جزو اولویت های دادگستری استان است اظهار داشت : ادارات حقوقی در سازمان ها اجرایی به عنوان یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار محسوب می شوند و باتوجه به پیچیدگی های روابط اداری و اجتماعی امروز و حساسیت هایی که در این بخش وجود دارد ، ایجاد ارتباط نزدیک بین بدنه اجرایی و مدیریتی سازمان ها با بخش حقوقی اجتناب ناپذیر است.

وی در ادامه باتاکید بر تخصصی بودن مباحث حقوقی و نقش مهمی که کارشناسان این حوزه می توانند در حفظ بیت المال ایفا کنند ادامه داد: اقدام به موقع و مناسب نمایندگان حقوقی ادارات و سازمان ها در مراجع قانونی می تواند کمک شایان توجهی به جلوگیری از تضییع حقوق سازمان نماید.

مظفری بروزرسانی اطلاعات و دانش کارشناسان حقوقی در ادارات را به عنوان یکی از مهمترین عوامل در بهبود عملکرد این بخش دانست و اظهار داشت: در راستای تعاملاتی که بین آموزش و پرورش و دادگستری در استان خراسان رضوی وجود دارد آماده هستیم تا دوره های آموزشی ویژه ای را برای کارشناسان حقوقی این سازمان برنامه ریزی نماییم تا مدیران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت با تسلط بیشتری درخصوص مسائل حقوقی مهم مانند مستندسازی املاک در اختیار آموزش و پرورش ورود و اقدام نمایند.

گفتنی ست دوره آموزشی کارشناسان و کارشناس مسئولان حقوقی ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی به مدت دو روز در مرکز رفاهی امام علی (ع) مشهد برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار